Tuesday, May 3, 2011

perpisahan (part III)

hari jumaat bersamaan 29 april 2011 . hari terakhir teacher farahani berkhidmat sebagai guru praktikal di sekolah aku . saat-saat akhir bersama dia . memang aku tak kan lupa .


you are the best teacher !! 



muka baru lepas nangis . sedih giler time ni . tak sangka aku nangis teruk . hahaaa~


dah tak nangis dahh . kami merinduimu teacher Farahani .

"disebalik kegembiraan ada kesedihan . hanya TUHAN yang tahu"
"setiap pertemuan pasti ada perpisahan , aku berharap ini bukanlah perpisahan yang terakhir"

I love this teacher
I miss this teacher
I admire this teacher
she is the best teacher

"ya ALLAH , jangan kau hilangkan segala ilmu yang dia telah beri kepadaku , jangan biarkan aku mensia-siakan ilmu yang dia telah beri ,"

nota untuk teacher farahani : tolong jagakan Mr,Teddy saya elok-elok . saya sayang Mr,Teddy tu sangat-sangat . Mr,Teddy tu cute macam teacher . jangan tukar nombor telefon . nanti saya lost contact dengan teacher . kalau nak kahwin . jemput tau . nanti saya bawak kengkawan datang naik bas .



No comments: