Sunday, June 26, 2011

Agaknya kenapa ?

Hari ni aku sakit perut gila. Tak tahu lah kenapa. Nak kata tak makan. Balik sekolah semalam terus pergi kenduri makan nasi minyak. Lepastu balik bukak tudung saji. Mama aku masak. Aku makan lagi. Petang tu nak balik kampung. Dalam kereta makan jugak. Sampai kampung ada kenduri kahwin. Makan rendang dengan lahapnya. Lepas pergi kenduri tu lepak rumah nenek kejap. Tidur. Tengah malam aku supper dengan family aku dekat kedai makan. Aku pi bantai lamb chop seekor *tipu dengan sotong goreng tepung. Tak mungkin la kan sakit perut sebab tak makan.

Hari ni je dah 5 kali aku keluar masuk tandas. Memang penat. Bagai mendaki gunung yang tak berapa nak tinggi. 

Hari ni sakit perut.
Hari ni penat keluar masuk tandas.
Agak-agak nya kenapa erk ?

muka orang sakit perut macam ni ker ?

2 comments:

fatinraihana said...

oit sayangg,,misz kamoo,,rye enjoy sme2 aw,,aina ajk konvo rmai2,,daa

anis said...

miss kamu jugak , rye lme lg oii , haha