Monday, June 20, 2011

Juvana dengan Homework ? mana penting . aku dah tahu yang mana tapi aku buat tak tahu je.

Malam ni memang banyak homework yang nak kene buat tapi kemalasan yang tahap impak maksima telah menghadkan kerajinan aku untuk buat segala homework tu semua. Memang aku malas. Malas gila yang tahap impak maksima.

Entah kenapa malam-malam ni aku layan lagu jiwang pulak. ouhh. Jiwang gila aku malam ni. Habis aku geledah youtube cari lagu-lagu yang memang orang kata "kau duduk era mana dengar lagu macam ni?". Ni kes berjangkit dengan budak kelas aku la ni. Diaorang karaoke dalam kelas KHB pagi tadi dalam bengkel. Aku pun terjebak sama.

Homework menanti untuk disiapkan tapi televisyen melambai-lambai suruh tengok JUVANA . . . Aku memang liat gila nak buat homework sekarang ni. Aku ni nama je pergi sekolah. Jasad tu ada je dekat sekolah tapi hati dengan jiwa entah kemana. Hahahahah... Kalau cikgu mengajar dekat depan memang tembus lah aku pandang whiteboard depan tu.

Pagi tadi masa Pendidikan Agama Islam. Aku bantai tidur satu jam. Hambekk kau. Sepenuh masa aku tidur masa PAi. Memang masyuk lah kan. Tengah pulak masa tengahari. Memang tidur tu nak meleleh je kann. Hahahhaa....

Aku nak RAJiN , siapa boleh tolong ?

2 comments:

:: capieQah :: said...

2 2 penting. hehe ! tapi leh utamakan hOmework dulu. juvana leh tengOk kat tOnton ;p

anis said...

hehee~