Wednesday, June 15, 2011

Paper aku yang buat hal ke aku yang buat hal ?

Pagi tadi aku dapat 1 je paper. Matapelajaran paper tu guru kelas aku yang ajar. Kira cikgu tu macam kenal la dengan aku. Tapi aku suka wat selamba badak je dalam kelas dia. Kadang-kadang mood aku baik nak belajar. Aku dengar la apa yang dia cakap. Kalau aku tak de mood nak belajar aku ajak member sebelah aku sembang. Jahat kan aku? Aku ni kalau dah sembang dengan member sebelah. Memang sembang kencang lah aku cakap. Cikgu tu ajar apa kat depan pun aku dah tak heran. Kwangjar kan aku ? hahahaa... Aku dengan member aku ni duduk paling hujung sebelah tingkap belakang sekali. Memang jauh di pelusuk dunia lagi terpencil lahh kan. Kalau orang cari aku mesti tak dapat dikesan. hahahahaa. Belakang tempat aku tu ada almari. Tempat almari tu la yang selalu bersepah. Kalau dah bersepah mana ada orang nak kemas. Aku dengan member sebelah aku tu lah yang rajin kemas almari tu sebab kiteorang tak suka sepah-sepah. Kira kiteorang ni acai pengemas lahh kan. . hahahaha.. Kalau sepah-sepah macam tu. Aku dengan member sebelah aku tu lah selalu kene sembur dengan guru kelas aku tu. Mahu bernanah telinga wehh.

Paper yang dia bagi aku pagi tadi tu . . .
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
AKU GAGAL !!
dah dua kali aku GAGAL dalam matapelajaran dia
balasan aku agaknya. hahahaa~

Kalau member-member dok tanya markah aku. Aku bantai gelak je. Aku selalu cakap camni kalau markah aku sikit "markah macam tak pernah pergi sekolah. baik tak payah sekolah. minggu depan aku dah taknak sekolah dah. selamat tinggal kawan-kawan." 

Mak aku tak tahu lagi ni aku gagal. Kang nak tanda tangan dekat sekolah. Entah apa entah nanti yang jadi. Kene marah ke? Kene sembur ke? Kene tarik laptop ke? Tak boleh makan maggi lagi ke? Tak boleh makan ayam goreng kepsi berketul-ketul? Tak boleh makan ayam ayamas berketul-ketul? Ke dah tak boleh makan kek indulgence? 

sedih ni sedih. hahaha. 

Sekarang ni nak tanya siapa punya angkara disebalik semua ni?
hahaha....

6 comments:

HaNa Hani said...

haha
xpayah gtau mak
hari report card pown jgn gtau mak
kejam gile
^_^

ATYRA said...

sbjek pe ?

Liza Razak said...

saya pon sama masa skolah dulu..suka bersembang time cikgu mengajar!! hehe

anis said...

hana hani :
hahaa~ tu kejam tahap petala kelapan tu. kalau tak bagi mak pun satu hal jugak. kang dia tepon mak ker , naya aje..

k,tyra:
tauhid feqh ,

liza razak:
smbang tu slalu sgt. haha

ATYRA said...

la . taufid feqah jer . lek la . sma lmbt lg . haha

anis said...

kak tyra :

mak aii , senior ajk bnce bruk ni , hahaa~