Friday, June 17, 2011

Tiap hari aku cool je

nama aku =)
Aku bangga sebab aku dilahirkan dengan satu nama. Nama aku tak panjang. Cukuplah satu perkataan. Tak perlu sampai 4-5 patah perkataan. Leceh nak exam. Nanti tak muat nak tulis nama dekat tempat yang disediakan.

Nama aku Nurhanis. Cukup simple mimple pimple kann. Aku tanya mak aku :

"ma, nape name anis Nurhanis?"

"sebab nenek som(nenek kepada adik nenek aku, kira nenek sedara) yang pilih, nanti jadi budak baik"

Budak baik? wahh !! Teruja gila aku. Tapi aku ni tak de lah baik sangat. Hari-hari nakal je. Hari-hari degil je.  Tak pe lah. Time sekolah je boleh jadi budak nakal + degil ni. Nanti dah besar dah tak boleh. Kene jadi budak matang pulak (orang yang cakap bukan aku).

tanda nama nametag aku ('',)

Ni lah nametag yang aku pakai kat sekolah. Dulu aku malas sangat nak pakai natang ni. Tapi lepas jadi sedikit jipang. Aku kene lah pakai natang ni hari-hari. Jadi contoh katanya. Yalah. Yalah. Nametag aku kaler biru. Cool kan nametag sekolah aku. Biasalah. Sammps a.k.a sam1 kan awesome. Hahahaaha. *perasaan je nihh.


Biru tu cool
Anis tu name aku 

Kesimpulannya : aku memang cool tiap-tiap hari.

2 comments:

wan nafis said...

ahh kan unik gitu nametag sammps~ heeeee~ akk ada jeh tersimpan dlm almari.. dah kene ganti ngan nametag kain wnr ungu.. grr rindu nametag magnet~ grrrrr

anis said...

wane ungu sweet ape , tp sam1 lg cool , lg2 ade pngetua bru ni . hahaa~