Saturday, July 23, 2011

Aku Nak Ni Boleh ?

Aku teringin satu benda. Teringin sangat. Teringin sangat nak benda tu. Kalau ada orang yang ada benda tu. Aku jeles. Sumpah aku jeles. Aku nak sangat benda tu. Aku penah cakap dekat mama "ma, anis nak benda tu." Mama aku jawab "boleh, belilah guna duit sendiri." Ohh! Kuciwanya hati ini. Hahaa~


Kebanyakkannya brader-brader yang minat benda ni. Aku jarang lah pulak kan nampak sister-sister pakai benda tu. Ada jugak tapi tak ramai kot. Brader tak brader lah kan. Dah aku minat. Nak buat macam mana. Aku nak sangat sangat sangat dan sangat benda tu. Bila tengok dekat jalan highway brader-brader pakai benda tu. Mesti aku terjerit-jerit macam katak nak terkeluar anak tekak. Aku mesti terkinja-kinja punyalah.

Esok kan birthday aku *sila wish untuk aku!! Kalau ada orang tanya aku nak hadiah apa. Aku nak benda tu. Boleh tak ? Aku nak sangat-sangat.

Aku nak ini :
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Aku nak fixie. Aku minat sangat. Lagi-lagi kalau tengok brader-brader bawak fixie yang ade lampu-lampu tu. Cool gila. Semart weiyhh. Aku minat benda ni tahap gaban sejak pergi Kempen Sejuta Belia dekat Putrajaya hari tu. Dah lama dah. Kebanyakkannya yang pakai brader-brader. Aku sanggup tengok fixie dorang sampai terteleng kepala. Betapa taksubnya aku. Hahaa. Aku nak ini. Boleh ?

Aku nak yang sebiji macam kat atas ni. Body warna putih. Tayar warna biru. Ouhh!! Cool gila kot. Hahaa~ Mungkin ini permintaan yang susah nak dilunaskan. Tak pe. Tak pe. Lepasni aku kene puasa tiap hari semata-mata nak kumpul duit beli fixie ni. 

No comments: