Friday, July 8, 2011

Hati mana tak terasa bhaii ?

Aku boleh gelak. Aku boleh senyum. Kalau aku marah. Kerusi tu pun aku rasa nak hentak je kat muka kau. Kau nak bergurau dengan aku. Gurau lah. Aku tak kisah pon tapi kalau melampau. Aku kisah!! Kau ingat aku suka ke. Jangan ingat aku suka sangat lah.

Kalau selalu bergurau melampau. Hati mana yang tak terasa bhaii? Adik aku yang 6 tahun tu pon pandai terasa. Aku rasa kau dah melampau kot. Dulu aku selalu tolong kau. Selalu gila. Kengkadang duit pon aku kira lebih kurang je. Dulu aku baik dengan kau. BFF lahh konon.

Tapi sekarang, aku dah malas nak tolong kau. Bercakap dengan kau pon buat sakit hati aku je. Lebih baik layan budak yang tak banyak cakap. Tak sakit hati. Kau suka bergurau. Semua yang kau cakap kau anggap gurauan tapi aku yang dengar. Aku yang terasa.

Dulu cakap BFF forever and ever lahh. Macam-macam kot. Aku terasa gila dengan kau sekarang ni. Memang aku tak cakap pon yang aku terasa dekat kau. Aku tak nak cakap pon. Biar kau perasan sendiri. Kau cakap dengan aku ? Aku buat dekkk je. Malas nak layan.

Tu lah, orang dah biasa cakap lepas kan. Semua benda dianggap joke. Dulu senang, gelak sama-sama. Sekarang? Entahla.


Telinga aku yang dengar
Hati aku yang terasa

Kau ada otak
Kau fikir lah



No comments: