Sunday, July 3, 2011

Okay. Aku penat.

Hari ni aku masih lagi seorang musafir. Masih di negeri orang. Ya Allah, penatnya aku hari ini. Hari ni dah kene bangun kul 6.30 pagi. Bagi aku awal gila sebab hari ni hari minggu. Disebabkan abang tersayang aku tu nak masuk politeknik hari ni. Aku gagahkan lah mata ni bangun di pagi hari.

Dari pukul 8 pagi aku duduk je dalam kereta sampai pukul 9 malam sampai Kuala Terengganu. Penat gila. Abang aku tu. Ada je benda yang dia tinggal dalam kereta. Ada je benda yang dia tak beli. Ulang alik lah kiteorang dari Kota Bharu ke Kok Lanas. Penat menghadap tar je lah hari ni.

muka tinggalkan Kota Bharu #buruk.aku tahu

abang aku

Okay. Ni lah abang tersayang aku tu. Dia ni suka perasan. Perasan yang dia ni lah shahir af8. Bajet kan abang aku. Menyampah je rasa kalau dia bajet. Hahaa. Sekarang ni dia dah masuk poli. huuuuuaaaa~ Lepas ni mesti dah tak gaduh dengan dia lagi.  Perghh. Rindu la aku dekat dia nanti *yekkk, muntah hijau kuning*


Aku kat Kuala Terengganu sekarang. Penat wohh.
Aku dah malas nak sekolah. Rasa nak pindah je.
Sekolah mana best ? Aku nak tukar sekolah.

2 comments:

*aynn* said...

Nak tukar sekolahh ea ?
pindahh KL , SMK COCHRANE ;D
HAHAHA ,

anis said...

uikss , KL , kemain jaoh nye wehh , kalau aku skola sne , aku nak dok mne wehh ? tak kn dok merempat kt bus stop kot , HAHA