Friday, August 12, 2011

Aku dapat hadiah. Yeye! Yeye !

Walaupun birthday aku dah lepas. Dah basi tahap gaban petala kelapan. Aku dapat hadiah tau baru-baru ni. Ni yang nak batak ni. Ye lah kan. Dah besar gajah macam ni susah nak dapat hadiah banyak-banyak. Aku dapat sikit je. Boleh dikira guna jari. Tapi aku bersyukur. Ada jugak yang nak bagi hadiah padahal dah besar macam anak gajah ni. Hehehee.

Aku dapat hadiah ni pon sebab aku mintak. tak malu kan aku? Hahahaa. Ada aku kesah ? Kalau tak mintak nanti tak dapat. Lagi sedeyh *tiru gaya jai KL gangster. Mintak punya mintak dapat juga. Ingatkan gurau aje. Last-last dapat jugak. Nak tahu tak aku dapat apa? Nak bisik tak gempak lah kan. Meh sini aku tunjuk. riak lah pulak kan. Tak kira nak tunjuk jugak.


Aku dapat teddy bear yang macam Mr.Bean tu. Nak kata besar tak besar la. Tapi kira ada lah kan daripada tak de. Hehehee. Okay. Nak cakap berjuta lemon terima kasih dekat Kak Nabihah Hanies nama penuh aku bagi ni sebab bagi natang ni dekat kite. Really appreciate it !

 Teddy ni teman aku tidur tiap malam. Kalau aku gi sekolah teddy ni dok la sorang-sorang dalam bilik yang gelap gelita tu. Aku tak macam Mr.Bean yang bawak teddy dia gi memane je. Kang kalau aku bawak ke hulur ke hilir kang ada yang cakap aku tiga suku. Lagi sedeyh!!


No comments: