Tuesday, August 2, 2011

I miss you too lahh

Saya rindu dia
Tapi siapa erk?
Orang yang baca mesej ni kot !
Saya juga teringin nak tanya khabar dia sekarang
Tapi . .
Takut dia kata saya ganggu dia pulak
Camne erk ?
Tak pelah
Diam ajelah
Biar saya tunggu je
Kalau dia rindu saya
Dia mesti hantar mesej
Kalau dia tak rindu 
Tak pe lah 
Nak buat camne kan . . 

Kau hantar mesej macamtu dekat aku. Dah buat aku senyum sampai telinga. Rasa sweet lah pulak kan. Kau ingat aku tak rindu kau ke ? Aku rindu jugak. Tapi aku malu nak mesej kau. Tak kan lah setiap hari aku nak mesej kau. Kalau hari-hari mesej. Nanti dah tak rindu. Tak best pulak.

Andainya aku tak mesej kau . .
Bukan bermakna aku melupakan kau . .
Tapi hanya sekadar untuk menguji . .
Adakah kau merindui aku  . ?

Kau buat aku macam orang bodoh tunggu kau wish bufday aku hari tu. Tapi aku tak sangka. Walaupun dah lambat. Kau tetap wish. Tiga kali tak silap aku. Bukan setakat wish je tapi kau lah orang pertama yang bagi aku hadiah. Keychain. Walaupun keychain tu kecik. Aku suka sangat. Comel. Aku sangkut keychain tu dekat beg sekolah aku. Aku nak kau nampak yang aku pakai keychain tu. Aku nak kau tahu yang aku hargai keychain tu sangat-sangat.

Kau buat aku senyum setiap hari.
Terima kasih.

No comments: