Wednesday, September 14, 2011

Aku nak aiskrim. Siapa nak bagi ?

Dulu kau baik dengan aku
Sekarang kau dingin dengan aku

Dulu kau selalu sembang-sembang dengan aku
Sekarang nak dengar kau cakap sepatah pon susah

Dulu kau selalu belanja aku aiskrim
Sekarang nak mintak ais pong pun tak dapat

Dulu kau selalu senyum dekat aku
Sekarang muka kau pon aku dah tak nampak

Dulu kau selalu buat aku gelak
Sekarang aku dah tak boleh gelak



Apsal entri aku hari ni macam sampah je. Hmm. Lantaklah. Aku dah tak peduli. Yang aku peduli sekarang dah tak de orang nak belanja aku aiskrim yang memahal tu. Hmm. Saya sedih sekarang. :'(

 Aku rindu aiskrim yang kau selalu bagi tu. . .

No comments: