Sunday, September 4, 2011

Bertarung nyawa

Hari ni agak menyeksekan diri aku. Perut aku meragam seiyh. Kalau meragam sikit-skit. Tak pe gak lahh kan. Boleh jugak aku bersabar sambil makan cekedis dua puluh lapan kali. Tapi hari ni meragam yang seksa gila gila dan gila. Sakit gila seiyh. Aku rasa aku salah makan kot. Tapi tak tahu la pulak makan apa sampai sakit perut. Kerja aku hari ni bertarung nyawa dalam toilet je. Penat aku ulang-alik. Meletihkan. Aku rasa ada jugak peluh merecik-recik sebab aku berlari nak ke toilet tu. Hahaha. Kalau ditadah tu tak sampai setengah gayung pon.

jamban haruslah cantik agar lebih selesa *bongek je


Entri aku hari ni tak senonoh, aku tahu tu. Hahaha.

No comments: