Monday, September 19, 2011

Pantun Empat Kerat

Hari ni aku agak kabut. Bukan agak lagi dah. Memang kabut habis lah. Kelam kabut gila buat folio. Mana taknya Rabu dah nak kene hantar. Nasib baik aku dah ada buat sikit-sikit. Hari ni tinggal touch up sikit je. Cikgu minta ikut suka dia je. Dia dah cakap dulu. Minggu lepas dia dah mintak. So, kene hantar lah minggu ni. Okay. Malas nak cerita pasal folio. Dan sebenarnya aku malas nak bercerita sebab tak de bende yang nak diceritakan.

Akhir kata :


Hmm. Aku tahu ni entahapaapaentah. Suka hati aku lah kan. Ni patun empat kerat hentam kromo je ni. Hahaa. Okay. Bye.

No comments: