Wednesday, October 26, 2011

Sejak kau pergi . . .

Sejak kau pergi aku tak pernah lepak tempat biasa kita

Sejak kau pergi aku tak pernah open table dengan dorang

Sejak kau pergi tak de orang yang nak cakap aku sombong

Sejak kau pergi tak de orang yang aku nak ajak sembang

Sejak kau pergi tak de orang yang aku nak topapkan tiap petang

Sejak kau pergi tak de orang yang sibuk-sibuk nak pakai jam aku

Semuanya sejak kau pergi.





Aku rindu kau, Megat !
Sejak kau pergi  tak de orang yang jadi posmen aku.

Aku rindu kau. Rindu gila. Rindu nak borak same. Rindu nak lepak same. Rindu nak gaduh-gaduh dalam kelas. Sumpah. Aku rindu kau. Tempat kau dah ada orang duduk. Ada satu hari tu aku ingat tu kau. Tapi bukan. Kau kan kuat tidur. Kalau nak kejut kau memang seksa. Kalau aku bawak makanan. Kau mesti nak. Hari tu aku bawak roti telur. Aku ingat nak bagi kau. Aku lupa yang kau dah tak de. Sekarang, tak de dah orang yang nak mintak-mintak makanan aku. 

Kau buddies terhebat aku !!




2 comments:

Bella :) said...

thank you
aku pun rindu kau
RINDU GILERRR!!!!

anis said...

ur welcome bro ,