Wednesday, November 16, 2011

Boleh ke ?

Aku rasa macam dah tak nak kawan kau 
Boleh ke ?


Aku rasa macam dah tak nak pandang kau
Boleh ke ?


Aku rasa macam dah tak nak kenal kau
Boleh ke ?


Sebab apa ? Sebab makin hari makin benci pulak aku dekat kau. Tolong jangan tanya kenapa. Hati aku dah tawar. Tawar yang teramat sangat. Belum tentu kalau tambah garam ada rasa balik. Belum tentu kalau tambah gula ada rasa balik. Tapi mungkin kalau kau behave dengan aku. Hati aku berubah. Bila aku nampak kau aku rasa nak jerit yang aku benci kau ! Tapi tu tak mungkin berlaku sebab aku masih boleh berfikir. Kau member aku.

Member tak kan buat member dia sakit hati. 


Member tak kan buat member dia rasa jauh hati. 


Member tak kan buat member dia membenci.


Member tak kan hipokrit dengan member.


Member tak kan lupa janji dengan member. 

Aku rindu member aku yang betul-betul member aku !



So , please be nice to me . .

No comments: