Monday, November 28, 2011

Harimau Muda superb .

Semalam Malaysia vs Bahrain. Mula mula Malaysia dah score 2-0. Gol pertama Nazmi Faiz *yang gila ramai orang minat dia. Gol kedua Mahali Jasuli. Nazmi Faiz memang gempak la aku kata. Pemain termuda dalam harimau muda. Masa dia gol semalam pon luar kotak penalti rasanya.


Aku memang gila terkejut masa sukan sea haritu bila tahu yang Nazmi Faiz ni baru 17 tahun. Dia tak amek SPM sebab nak main bola. Memang semangat sukan betul la kan. Gol kedua dari Mahali Jasuli pon okay gak. Dia tanduk tak silap aku *entah la . aku dah lupa. 

Walaupon Malaysia kalah lawan Bahrain. Dorang tetap hebat. Bukan senang nak main. Sesetengah orang tu sedap je mengutuk memaki apa semua. Cuba kau main atas padang tu. Mau terberak terkencing nanti. 

I'm still proud to be Malaysian

No comments: