Saturday, November 26, 2011

Pesbuk gua kene HACK - terima kasih

Hari ni nak pakai bahasa gua gua gua dan gua. Boleh kan. Hari ni gua bajet-bajet KL gangster sikit. Semalam gua bukak gua punya pesbuuk. Gua biar je laptop tu sensorang. Gua lepak tempat lain. Sekali adik gua kata ''aku dah buat status''. Gua ni memang chill orang nye. So gua pon rilek-rilek je. Sekali gua check gua punya home. status gua :-

adik gua memang tak beradab

Status menjatuhkan maruah gua je. Gua melayu tulen la wehh. Ni gua panas hati ni. Sebagai kakak yang kurang mithali pasti ada balasan untuk mu adik. Kang baju kau gua tak sidai. Kang pinggan kau gua tak cuci. Kang apa lagi ehh. Gua dah tak tahu dah nak cakap apa. Kesimpulannya pesbuk gua dah kene HACK dengan adik gua sendiri. Gua ni bukan la marah sangat pon. Adik gua je pon yang usik pesbuk gua ni. Bukannya orang yang pelik-pelik tu. 

p/s : sekarang gua touching sama adik gua. 

3 comments:

MissPOKADOT said...

HAHAHA , mati2 pikir kene HACK ngn orang lain . ngn adik je rpenye ~
hampeh je dohh .

Amirul Syafiq said...

Itu bukan kena hacklah. Itu kena DAJAL. Agaknya sekarang kau jadi watak utama ke dalam cerpen Dendam dalam antologi Gema Sepi Gadis Genius?

anis said...

@MissPOKADOT : ehh ehh . dengan adik pon kene hack jugak taw . HAHA

@Amirul Syafiq : memang dajal pon . agak nye begitu la . sat gi dendam kesumat la jadi nye ,