Monday, November 7, 2011

Tahniah !


Apa yang aku nak dari kau. Tak banyak. Tak susah. Tak rumit. Senang je. Aku nak kejujuran dan keikhlasan dari kau. Itu je yang aku nak. Mudah kan ?  Tak payah buat aku macam tunggul. Bila kau bosan baru kau nak cari aku. Apahal ? Sekali kau buat aku sakit hati. Sampai bila-bila aku akan ingat. Memang sekarang aku nampak tak de apa-apa. Jangan buat aku sampai benci dekat kau. Sebab dengan benci akan ada dendam. Jangan buat aku sampai dendam dengan kau. Mungkin sebab dendam tu nanti aku akan ingat yang aku tak pernah kenal kau. Prinsip hidup aku senang. Kau buat baik dengan aku , baik yang kau dapat. Tapi kalau kau buat palat dengan aku , palat yang kau dapat nanti. Sekarang ni aku ikut permainan kau. Sampai satu tahap nanti aku bosan. Aku sendiri yang akan berhentikan permainan tu. Sekarang kau buatlah apa yang kau suka. Aku tengokkan je. Aku terima je. Tapi kalau satu masa nanti aku balas. Jangan tanya kenapa.

 
 
 
Congratulations ! 
You have successfully hurts my feeling . Thank you .

No comments: