Wednesday, December 28, 2011

#2 Holiday- Family day Abah

Entri ni dah lama terkepam dalam draft. Lama jugak aku nak publish sebab bila nak upload gambar je jadi masalah. Gambar aku jadi gila bila aku upload. Entri ni akan penuh dengan gambar. Harap maklum ye.

17-19 Disember 2011 - Family day ayah aku - duduk dekat Berjaya Times Square Hotel

Kitaorang bertolak dalam pukul 11. Dah nak dekat tengahari. Lambat sikit pon tak pe sebab check in pukul 3. Dah lama sangat rasa nya tak jalan gi KL sampai abah aku sesat sesat. Sedih gila kot nak cari TS pon tak jumpa. Hahaha. Padahal TS tu la yang popular gila sekarang ni. Budak sekarang pergi sendiri je. Abah aku pulak yang sesat.

First day.
Masa abah aku driving.

Dekat car park.

Ramai gila orang dekat lobby ni.

Masuk je dalam bilik adik aku dah cop master bed room ni. Kwangjar nye dia.

Jalan Imbi sentiasa sesak. Tension aku.



Dekat masjid negeri. Kakak aku dengan abang aku.


Dekat masjid negeri wifi free.

Kakak aku memang suka tangkap gambar cenggini. Saja je nak buat jerawat aku nampak.

 
 








Pergi i-city ni dah tiga kali tapi tak masuk jugak dekat snowalk tu.


Second day.
Suria KLCC.

Bila kakak aku senyum mata dia sepet dah macam nyonya jual sayur aku tengok.


Dekat petrosains *dah macam rombongan sekolah.*


Lunch.
 
Restoran apa entah nama nye ni. Aku dah lupa. Makan dekat sini puas gila. Semua sedap. Terbaik !


Dinner.
 





Third day *dah nak balik dah.*
Tak dapat main. Tengok pon jadi la kan.

Dekat swimming pool.

Gambar aku tak banyak dekat kamera sebab aku yang tukang ambik gambar. Sedih gila kot :'( Pasni tak nak pegang kamera lagi *sentap.* Company bapak aku memang terbaik gila sebab semua free. Aku main masuk je semua ni. Restoran yang waktu lunch tu paling best aku rasa. Spinning restaurant tu sedap gila makanan dia. Family day tahun ni terbaik la wa cakap sama lu. 


        












3 comments:

IzyanNazuraa said...

Haha, aku yang duduk Gombak ni. Tak pernah2 jejak ICT wo !

anis said...

Hahaha , jom pergi sama sama jom !

IzyanNazuraa said...

Bhaha, kau turun gombak nanti, Halo halo aku tau !