Thursday, December 22, 2011

Aku perlukan pertolongan .

Dah lama tak update blog. Bukan nya lupa nak update. Tapi blogspot ni buat aku benci nak update entri baru. Mana tak nya, asal nak upload gambar je. Gambar jadi gila. Spoil kan mood betul la. Aku banyak nak update entri tapi satu gambar pon tak boleh upload. Sedih aku tau :'(

Cuba tengok ni :











Semua jadi gila. Mencabar kesabaran betul la. Menyampah aku. Menyampah sangat sangat sangat dan sangat. Agak - agak siapa tahu kenapa jadi macam ni ? Macam mana nak betul kan balik ? Guys , please help me ! 

1 comment:

Amirul Syafiq said...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Aku rasa kau boleh cuba upload gambar kat Facebook, then kau ambil link gambar kat Facebook kemudian taruklah kat blog kau dengan menggunakan fungsi link pada ikon gambar di bar catatan kau. Tak payah upload guna Blogger kerana Blogger sedang menaiktaraf perkhidmatannya sempena tahun 2012. Kau faham-faham jelah.