Sunday, December 25, 2011

#1 Holiday - Sekejap di Port Dickson.

Minggu lepas aku pergi Port Dickson hantar abang daftar politeknik. Lama gila kot sampai kematu bontot aku duduk dalam kereta tunggu abang aku tu. Aku ingat kalau ikut pergi sana dapat la main layang layang dekat Teluk Kemang. Sekali sampai dekat pantai tu, orang jual layang layang pon aku tak nampak. Sedih rasanya bila tak dapat main layang layang ;'( Sedih gila kot.

Adik adik aku sempat mandi pantai. Seronok dorang. Aku malas nak mandi sebab dah petang sangat. Aku main air tepi pantai je sambil sambil conteng pasir. What a sad life la kan. Tapi kan aku sempat main basikal roda tiga. Best gila kot. Rasa nak naik lagi je.




Basikal roda tiga best woo !







Kuda tu malu la nak tangkap gambar dengan aku. 




Aku buat tudung bawal ni ala ala pashmina. Menggelabah je bak kata abang aku.

1 comment:

dean said...

anda di tag

tag http://dean-chumell.blogspot.com/2011/12/segmen-bw-sambil-menderma.html