Wednesday, January 25, 2012

Promot diri ke ni ?

Chinese New Year aku dapat cuti seminggu. Seminggu itu best tapi yang tak best nya bila kena ganti. Aku dengar cerita nanti kalau ganti Sabtu dengan Ahad. Pengetua ni, Ahad pon nak sekolah ke? *tacing dengan mak jemah*

Dah lima hari cuti, kerja aku dok bertweet saja la. Aku dah tak layan fesbuk sangat. Facebook is boring *dulu fesbuk la yang aku cari* Aku rajin tweet sebab aku tibai fon kakak aku. Fon kakak aku BB so nak online twitter tu senang la. Ada je fon tu dalam kocek. Asal nak tweet je aku pegang fon. Sekali dah tweet kemain lama la aku pandang fon tu. Cuti sekolah ni aktif betul budak budak ni bertweet. Kalau tweet yang kelakar penat aku gelak sensorang macam orang gila.

Fesbuk aku online jugak tapi aku tak layan sangat pon. Aku online fesbuk tapi lepak dekat twitter. Itu awesome. Ramai orang kata twitter tak best. watapak kau. Korang tak buat lagi cakap tak best. Amende laaa =.=' Cuba buat dulu pastu follow orang yang awesome, funny and etc. Aku boleh jamin la potong kuku yang korang tak kan berhenti tweet. Paling paling pon setengah jam la korang dok ngadap twitter tu.

Aku tak tahu la apa motif entri aku kali ni. Akhir kalam, sila follow twitter aku @anismatshom <--- macam promot pulak kan. Hehehehe *buat muka tak malu*

No comments: