Tuesday, January 10, 2012

Video ni bagus *wipe tears*

kalau korang boleh tengok wayang sampai 2 jam. tengok lah video ni kejap. tak lama mana pon.

Bila tengok videon ni rasa macam =.=' nak nangis. Serius nak nangis. Rasa macam boleh ke aku ni nak mandi kan jenazah mama abah nanti. Boleh ke nak kafankan jenazah mama abah nanti. Macam macam yang aku rasa bila tengok video ni. Music dalam video ni syahdu gila. Siapa yang dengar betul betul ni confirm boleh nangis. 

aku sayang abah dengan mama !!

No comments: