Monday, February 6, 2012

Sekarang ni bukan macam zaman dulu dula la.

Semalam hari Ahad. Macam biasa aku pergi tusyen dekat Sungai Besar tu. Masa balik tu aku berdua je dengan abah aku sebab tunggu mak,kakak,adik yang dalam kedai. Tengah tunggu tunggu tu, tetiba abah aku kata :

Abah : kau hati hati dengan ---- tu.
Aku : kenapa bah ?
Abah : mak dia kata kalau mak dia tu mati nanti, dia nak kau kahwin dengan anak dia tu.
Aku : *speechless*

Aku baru 15 tahun kot. Muda lagi la wehh. Ada desas desus yang tak sedap. Heshhh, mintak dijauhkan =·=' Sungguh aku kelu untuk berkata kata sekarang ni. Sekarang ni bukan macam dulu kot yang dah cari partner awal awal. Heee , apa apa entah. 

4 comments:

IzyanNazuraa said...

yeye ~ Madu aku kahwin awal . dapat lah aku merasa nasi minyak kau . hahaha

Alyaa Rahim said...

Terbaik ah . Haha

anis said...

@izyannazuraa :
kau jangan macam macam la , tak de maknenye aku kahwin awal

@alyaa rahim :
susah hati ni , hahaha

anis said...

@izyannazuraa :
kau jangan macam macam la , tak de maknenye aku kahwin awal

@alyaa rahim :
susah hati ni , hahaha