Sunday, June 3, 2012

Random Post.

"Aku ni menegur nak mengeratkan silaturrahim yang kerek sangat tu kenapa woii?"

Someone spoiled my mood today. Huh. Pagi tadi happy gila kot. Serius happy. Lepastu pergi beramah mesra   dekat fesbuk tu. Aku ni menegur dengan baik lepastu ada pulak yang sentap. Elok elok aku baik hati terus hilang mood pagi tu. What a sad life la kan. Heshhh.

.....

He is my best friend. Just, best friend. Dia kawan aku la weh. Yes and absolutely yes he's my friend. Kadang kadang aku rasa bodoh kalau gaduh sesama perempuan sebab lelaki. Bangang pon ada gak tu. Orang semua sibuk nak berkawan zaman sekolah ni kau pulak sibuk nak bercinta. Get a life la wehh.

.......

Cuti sekolah ni dah cukup buat aku untuk jadi bibik. Hahaha. Cuti ni aku rajin gila sapu dengan mop rumah. Kalau kain tu aku rajin sidai dengan angkat je. Lipat ? Memang minta maap lerr. Aku malas gilaaaa kot -.- Kakak aku pernah cakap "Hoi dik, kau ni sampai bila tak reti nak lipat kain. Nanti dah kawin nanti siapa nak lipat?" Aku jawab "Biar la laki aku lipat, aku akan cakap macam ni dekat dia 'Awak, saya dah basuh, saya dah sidai, saya dah angkat, tolong lipat boleh?" Kakak aku terus geleng kepala. Hahaha.


P/s: Entri ni nampak sangat bosan. Maaf. Saya kehabisan modal untuk melakar cerita.

No comments: