Thursday, August 30, 2012

Entri tanpa motif.


Gambar ni aku tangkap masa raya keenam. I like this picture sooo much. Kalau tengok gambar ni betul betul pipi aku nampak macam tembam kot. Gemuk dah ni. Raya keenam kan makan pon tak ingat dunia. Main bedal je makan entah apa apa entah.


Ni raya kedua. Gambar atas dengan gambar ni memang jauh beza. Yang ni guna BB kakak aku yang uzur lagi nazak tu. Buat rosak imej je. *eh anis, kau ingat kau cantik sangat.* Puihh la kan. Perasan lebat la aku. Tahun ni aku paling suka baju raya yang ini. Kainnya cotton. Lepastu warna cantik. Biru ala ala turqoise. Aku kan peminat warna biru yang tegar. 

Apa motif entri ni pon aku tak tahu. Serabut la lepas raya raya ni. Exam makin dekat. Hari hari kena push. Math macam dah jadi kawan baik tapi Science macam musuh pulak. Ahhhh, serabut gila babeng tahu. Tak tahu nak taip apa dah.





No comments: