Saturday, August 25, 2012

Raya Oh Yeah !

Assalamualaikum w.b.t.

Ramai yang dah post entri raya yang aku ni entah bila la nak post. Malas bebenau. Sebenarnya bukan malas sangat pon. Lebih tepat lagi dalam kamera tu tak banyak gambar aku. What a sad life la kan.*nyorok bawah  bantal* Kamera je canon gambar aku satu haram kejadah tak ada. Raya tahun ni meriah jugak la. Duit raya tak banyak. Ayat biasa yang aku boleh bagi "biasala, dah besar."

Hari raya pertama raya pergi sembahyang sunat hari raya dekat masjid. Gila ramai orang. Jumpa kekasih lama pon ada. Puihhh. Hahahaa. Lepas sembahyang raya balik rumah tukar baju raya. Salam salam dengan family memang turn by turn. Aku mesti la yang kelima. Turn tengah tengah tu. Malas nak cerita panjang lebar nanti entri mencecah ke lantai pulak.

Candid raya. *Aku tak de*


Aku nampak sepet dan tembam dalam gambar ni.



Ni family belah mama aku. Kurang dua family. Yang biru macam kelabu tu family aku. Yang biru pekat sikit tu family adik mama aku. Yang merah merah tu family adik mama aku jugak. Kalau perasan dalam gambar ni semua bujang. Aku dengan kakak aku je yang anak dara. Family ni miskin dengan anak dara. What a sad life -___-

Gambar  tak banyak sebab nak upload gambar jadi burok. Macam apa je T__T

Nota Kaki : Terasa dengan status capital H. Wuuuuhaaaaa :'(





No comments: