Friday, January 11, 2013

Bebelan yang tak penting -..-

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Mukadimah hari ini. Pemadam  hilang. Penat aku ngamuk ngamuk sebab pemadam hilang. Dah nak balik tengok dalam laci meja rupanya rupanya pemadam terselit dekat buku latihan Math. Woahhh, serius rasa nak maki diri sendiri. Ciss betul.

Aku sekolah dekat Sam1 tu sebagai pelajar 4 Akaun2. Kalau budak akaun sendiri kena berfikir luar otak. Bayangkan lah budak sains macam mana. Koyak rabak mungkin otak dorang ni. Setakat yang baru baru ni addmath bab satu aku masih boleh tersenyum dan ketawa. Bab seterusnya mungkin akan mati semuanya. Aku cakap kat Keding nak nangis belajar addmath. Dia suruh aku tukar kelas ekonomi. Ahh, tak ada maknanya aku nak tukar. Buku semua dah beli jangan nak buat lakar lakar la.

Dah start belajar subjek al-azhar. Seronok tu seronok tapi satu je yang aku lemah. Mengantuk. Serius mengantuk. Kalau nak belajar benda yang baik baik ada je yang ganggu. Cis betul. Setakat seminggu ni mata aku masih gagah untuk tak tidur dalam kelas. Semangat nak menghafal tu ada tapi masa tu je la ada. Lepas dari subjek tu memang aku bantai gelak dengan ketawa je la. Tak ada nya nak hafal balik. Kemain malas. Ahhhh, kena ubah ni. Kalau tak nanti stress manjang. Kak Teha kata nanti akhir akhir nanti mesti kau stress. Jangan kata akhir akhir, sekarang ni pon aku dah stress dengan english. Sungguh. Aku suka english tapi tahun ni dugaan betul. Depressed dibuatnya.

Bila terkenangkan buku buku teks yang aku dapat tahun ni. Serius aku rasa baru nak hargai buku buku teks menengah rendah. Buku buku teks budak form4 dah rupa ensiklopedia kot. Tebal gila tak nak kalah. Kena redha la usung sana sini hari hari. Nak tinggal bawah meja hari hari ada homework. Acane? Lepasni mesti dah start busy. Aku sendiri tak tahu la nak urus macam mana. Mesti kelas tambahan dah start. Homework tak nak kalah.Nota kena berkajang. Sukan lagi. Erk? Nak pencen ah tahun ni. Besara. Besara. Besara.

Serius aku kata. Aku rindu form3.


6 comments:

Anonymous said...

free mlf dating sites http://loveepicentre.com/map.php dating sites featuring jazz lovers

Anonymous said...

[url=http://loveepicentre.com/advice.php][img]http://loveepicentre.com/uploades/photos/9.jpg[/img][/url]
the sims cheat codes for dating [url=http://loveepicentre.com/map.php]chicago dating bulletin board[/url] who is flyod mayweather dating
speed dating az [url=http://loveepicentre.com/]free dating site without fees[/url] austin tx dating
white women dating black men personals [url=http://loveepicentre.com/map.php]totally free florida dating[/url] downloads sim dating

Anonymous said...

oracle forms download ebook http://audiobookscollection.co.uk/es/Matem-ticas/c1257/ ebook site com have ebooks [url=http://audiobookscollection.co.uk/Computers-and-Internet/c1015/?page=2]free ebook download romance[/url] water salt free ebook

Anonymous said...

ebook readers bad for your eyes http://audiobooksworld.co.uk/it/Skellig/p28160/ promises in death ebook [url=http://audiobooksworld.co.uk/Hoang-Pham/m50505/]the paris review interviews ii ebook[/url] pinewood derby car construction ebook
[url=http://audiobooksworld.co.uk/de/Reise/c1072/?page=4][img]http://audiobooksworld.co.uk/image/3.gif[/img][/url]

Anonymous said...

window pda software http://buyoem.co.uk/product-19568/DivX-6-7-Mac what size is wordsearch software [url=http://buyoem.co.uk/product-33910/Withdata-Software-SqlToTxt-1-8]gis viewer software[/url] garage band software
[url=http://buyoem.co.uk/it/category-15/Offerta-speciale]Offerta speciale - Software Store[/url] os x temperature software
[url=http://buyoem.co.uk/it/category-100-111/Strumenti-di-sistema][img]http://buyoem.co.uk/image/3.gif[/img][/url]

Anonymous said...

what is software engineering tools http://buysoftwareonline.co.uk/fr/product-36583/Microsoft-Windows-7-Ultimate-x32-Italy blackberry software error 1317 [url=http://buysoftwareonline.co.uk/es/product-35553/Picturesque-2-0-MacOSX]windows 7 student software uk[/url] general contractor software free
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/es/product-34594/Adobe-Creative-Suite-5-5-Design-Premium]Adobe Creative Suite 5.5 Design Premium - Cheap Legal OEM Software, Software Sale, Download OEM[/url] book editor software
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/product-10828/Wily-Introscope-6-1][img]http://buyoem.co.uk/image/5.gif[/img][/url]