Wednesday, January 23, 2013

Lovesick maybe? LOL

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Strangers can be close friends or lover and close friends or lover can be strangers. Get it ?

Sebelum ni aku tak pernah kenal pon dengan orang tu. Orang tu ada ke tak ada ke apa aku kisah. Dia wujud ke tak wujud ke tak memberi kesan pon. Kadang kadang rasa macam "Eh, dia budak sini ke?" "Eh, dia sekolah sini ke?" "Eh, dia budak kelas tu ke?" Padahal dah tiga tahun sebumbung sekolah. That's mean aku tak cukup peka dengan keadaan sekeliling.

Tapi bila dah kenal rasa macam eh apsal asyik terserempak dengan dia je eh. Eh kenapa dia ada dekat sini. Eh kenapa dia jalan kat situ. Semuanya nak eh eh eh. Sebelum ni mungkin dia ada je dekat sekitar kita cuma kita je yang tak perasan. Macam yang aku kata kita tak kenal lagi orang tu kan. Bila dah kenal baru la perasan yang dia tu wujud.

Someone makes me to write this entry. I caught him smiling at me. Hohoho. Suka tak terkata kot. Gembira tak henti henti. Hyper active satu hari. Hahaha. I'm so lovesick. *flip rambut* Rasa macam satu hari ni "Apsal nampak dia je eh?" Haa, kan ada eh tu. Banyak eh aku kali ni. Tak tahu dah nak cakap apa. Motif entri ni cuma I caught him smiling at me je kot. Hahaha. Gedik aku ni *kunyah chew gum 5gum*


Psst psst, aku happy harini *tidur bermimpikan toblerone yang melimpah ruah*

No comments: