Saturday, January 5, 2013

Story of the day.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Sedikit cerita nak dikongsikan. That moment bila kita masak and orang makan sampai habis dan licin terus rasa macam "wah terernya aku masak" Hahaha. Harini masak udang masak blackpepper for the first time and menjadi. Wah wah wah. Berguna jugak aku mengasarkan jari jemari aku di dapur untuk hari ini. Puihh la. Hahaha.

Tiga hari dah bersekolah. So far so good. Alhamdulillah. Duduk dalam kelas 4 Akaun 2 yang rata ratanya aku dah kenal dan memang kawan aku pon since form1. Yang sedihnya bila tak satu kelas dengan Abu. Wa sedih derr :'( Tak ada member nak buat gaduh. Dalam kelas aku duduk sebelah Mayok. Mayok is one of my bestfriend yang rajin gila text aku. The only one girl yang always texting with me. Dia jugak yang selalu tadah telinga dia dengar apa yang aku nak story. Most of my sad or happy story ada dekat dalam kepala otak dia. Duduk sebelah Mayok serius aku tak boleh nak diam. Ada je benda yang aku nak cerita. Normal la kan. Kata BFF. Cerita luar dalam apa semua haruslah diceritakan kepadanya. Hahaha.

First day sekolah dah belajar. Dah dapat homework. Okay. Ini sangat gila cool. Aku excited sebenarnya nak belajar. Ini adalah perasaan awal awal je lama lama menghilang la nanti. Hahaha. Subjek subjek SMA yang setahun sudah ditinggalkan. Mohon kembali semula memori memori dan makna makna yang ada dulu okay.

First day sekolah jugak la tudung aku dah kena kuah laksa. Wa tacing sama itu laksa. Habis kena bahan dengan member. Masing masing cakap "Anis, kemon la dah form4 kan" Kwangjak nya korang ni. Mayok jugak la yang tolong aku basuh tudung tu. Sayang Mayok. Hihihi.

Tudung aku tak memberi kerjasama yang baik. Sedikit kecewa. 

4 comments:

budak tidoww said...

nis..teruja akq tgk ko pky tudung putih..hahahaha

AnisMS said...

Hahaha. Dah lama tak 'memutihkan' tudung.

AnisMS said...

Hahaha. Dah lama tak 'memutihkan' tudung.

budak tidoww said...

haha..sengal...x pe..kjp agi kning ar blik erk..