Saturday, February 23, 2013

New life.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Hai engko orang engko orang semua *lambai tangan paling tinggi*

Aku..... Rasa...... Macam..... Aku..... Bukan..... Diri...... Aku..... Sendiri.... Asyik.... Sedih...... Memanjang.... Sadis tau. Hahaha

Sekolah baru? Krikkk kriikkk. Kur kur....

Soalan-soalan yang aku dapat:

93.99%  "Adik kak Gshom eh?
5.32%   "Kakak syafiq eh?"
0.69%   "Form4 eh?"

Tak ada ke yang nak tanya aku sihat ke, dah makan ke apa ke. Balik balik soalan yang sama. LOL

Nak balik Sam1 sangat sangat. Rasa lonely gila dekat sana. Rindu semua orang. Rindu semua benda. Aku rindu sangat sangat. Rindu mayok, abu, epa, asilah, tyma, syai, haiqell, and blablablabla. Semua orang aku rindu ni woii. Acane ni?

Dekat sana kawan kawan seronok dan best gila tapi rules dekat sana aku tak boleh nak get in langsung. Ketat sendat padat. Hahaha. Even aku budak baru tapi dorang treat aku baik gila. Boleh gelak gila gila. Tak ada la rasa macam kena pulau sangat dekat sana dengan batch sendiri. This is what I call superlicious awesome. Mwehehehehe. Budak BP aku memang best. Salute ah dengan dorang. Layan aku baik bebenor walaupon aku ni banyak norrr bercakapnya. Tapi dengan form lain macam kurengggg sikit.

Aku rindu nak lepak dengan semua form dekat sam1 tu. Macam mana aku buat lawak tak jadi dengan budak form1. Macam mana aku boleh gelak dengan budak form2. Macam mana aku boleh gelakkan budak form3. Macam mana aku boleh bahan budak form4. Macam mana aku boleh jalan sama sama dengan budak form5. Macam mana aku boleh cuit cuit dengan budak form6. Perggghhh, kat sana mana dapat nak bergurau dengan form lain.

Aku nak balik. Aku nak life aku balik. 

No comments: