Sunday, March 24, 2013

Gambar semata.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Kali ini nak buat entri gambar berjuta lemon. Malas nak menaip(kononnya).

Aku jalan sensorang ni. Forever alone betul.


Untuk tidak menampakkan yang aku ni forever alone sangat kan. Jet jet sikit dengan fon cikai tu.

Serius aku rasa macam jet jet ayu sangat gambar ni. Puiii sekali.

With Le Cute. Pelat pon ye jugak budak ni.

Meet my eyes. Eyebag berkilo tu haa. Sadis :'[

Ada satu cerita ni. Masa olahraga minggu lepas aku banyak jumpa kawan kawan adik aku. Dorang kata aku muka tomboy. Perghhhhhh. Sentap la sikit. Dorang tak tahu ke apa aku dah jet jet ayu di kala itu. Pffftt --' Hahaha. Dorang belum tengok aku pakai kebaya kain belah agaknya. Baru masa tu dorang nak cakap aku perempuan. Lol. 

Ini semua karut mengarut. K bye =='







No comments: