Sunday, April 14, 2013

HKP.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Entri pasal HKP. Hari Kecemerlangan Pelajar. Bawak kamera tapi banyak ambik gambar kawan je. Gambar atas pentas tak ada pon. Mintak ihsan kamera sekolah je. Huuuuu.

Awal pagi lagi dah sibuk dengan kamera habis berlecak dibuatnya. Excited kemain dengan kamera.

Kami pelajar pelajar cemerlang. Hekhekhek. Eh, ada teacer Nisha la.

Semua keluar tangan buat peace. Ok peace.

Candid lerr konon.

Dah kenapa Izaz tu? Pandang mana entah dia ni.

Dulu kami geng budak luar. Sekarang kemain susah nak jumpa. Rindu la :'(

Eh tetiba pengantin baru ni ada kat sini. hehehe.

Overall HKP ni best sebab boleh jumpa kawan kawan lama. Miss them badly. Wuuu ;'( Yang paling best bagi aku tengok budak budak form6 pakai jubah graduasi. Oh my dorang dah graduate la. Rugi tak dapat tengkap gambar dengan Kak Suha, Kak Isma dgn Kak Jiha. Entah bila nak jumpa dorang lagi. Tak sempat nak cerita pasal kena kejar anjing dengan dorang. Rushing kemain tadi. 

Masa bebudak form6 masuk dewan aku terkaku kejap. Melting weh. Tercengang sangat bila nampak dia. Hahaha. Aku cakap dengan dia aku terkedu kejap tengok dia tadi. Dia kata handsome sangat ke. Ni mula la ni nak bajet bajet. Menyampah betei. Tapi memang aku dah ternganga pon tadi. Dari start dia masuk sampai la dia duduk baru aku kembali normal. Hahaha. Maklom la dah lama tak jumpa kan. Excited konon nya ni.

Weh, nak graduate jugak.




No comments: