Sunday, June 16, 2013

Krikk krikk.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Balik rumah minggu orang tak balik rumah sangat la krikk krikk dan kurr kurr. Frasa kata yang menunjukkan bosan tahap menggunung. Aku suka balik weekend sebab weekend dekat hostel agak ke-boring-an dan tak tahu nak wat mende. Kang manjang tidur aje. Sungguh la tak best dan membosankan. See. Dah berapa banyak word bosan aku taip. Nampak nooo bosan nya yg teramat amat.

Kita mesti ada kawan yang kita anggap macam special gila kan. Like siblings maybe. Setakat ni Boo aje la kawan aku yang selalu ada masa susah senang aku. Wuuuuuu. Sentimental tetiba. Hahaha. Dont know why la aku memang sayang dia gila gila. Baru rapat awal tahun ni. Ramai je yang pelik aku tetiba rapat dengan dia. Aku pon tak tahu cemane boleh rapat. Tak pernah expect pon boleh rapat dengan dia sampai macam ni.

Selain Boo, aku ada jugak manusia yang aku rasa boleh get in jugak la.Comfort je rasa nak open cerita itu ini dengan dia. Sometimes, dia caring gila and sometimes dia boleh jadi yang paling sweet. Tapi nak sweet sweet ni bukan boleh lama lama pon. Kang bersemut. Hahaha. Dia pon suka benooorr la kan cerita itu ini. Bila on the phone dia je yang banyak cakap. Aku tukang gelak dengan tukang cakap hmm hmm hmm je la. Hahaha. Bila on the phone sampai pagi buta mesti aku bercakap sambil tutup mata. Masa tu suara dah meleret habis. Malas nak cakap. Merepek je. Sampai dia suruh tidur. Dont know why aku rasa dia je manusia yang aku rasa best je bawak jadi kawan. Dia baik je dengan aku walaupon kadang kadang suka suka hati je nak cubit aku la tarik telinga la apa la. Sungguh kejam bunyi nya walaupon dia cuma cakap je. The most touched moment bila dia kata dia percayakan aku. Wahahahahahaha. Gila la dia ni. Aku rasa dia ni hmm hmm hmm. Speechless la -.-

No comments: