Thursday, June 6, 2013

Malas.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Cuti dua minggu. Sifat malas aku menjadi jadi. Bertapa je dalam bilik. Twitter. WeChat. WhatsApp. Texting. Mana tak lifeless nya woi. Takdo geng cuti ni. Wuuu :'( Tak de orang nak bawak sembang. Tak de orang yang boleh dibawak merayau setiap hari. Jiha dah gi matrik. Aku sedih tahu. Sedih.

Disebabkan seminggu pertama sakan berjalan. Mama pon cuti. Kerja rumah memang aku tak touch langsung. Malas tahap dewa. Minggu kedua mama dah kerja. Aku punya angan angan konon nak take over. Kerja dok dalam bilik je kejadah la nak take over. Kerja aku lipat kain je cuti ni. Angkat kain aku suruh adik adik aku je. Malas sangat sangat. Tahap raksasa punya malas.

Memandangkan aku update tengah malamni meh aku akhiri dengan pantun dua kerat.

Doa dalam diam tanda kita sayang,
Sekarang dah malam gudnite sayang.

Eceh. Dua hari ni kemain sakan aku berpantun. Syaii ah ni ajar. Kain batik kain pelikat bagai. Okay entri bosan. Bye.

No comments: