Sunday, July 7, 2013

Cameron Highlands Yaww.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Ini entri gambar berjuta lemon. Hikhikhik.

Bonjour.



Fly away to Cameron Highlands yaww.

Love this picture so much. 

This is what we call kebun/ladang teh. 

Adik adik gua comel la pulokk. Hahaha.

Ni namanya acah acah sweet dengan kakak. Rindu lu la derr.

Apiq, Jiha, Anis. Forever siblings la. Love till jannah.

Ni meroyan ke cane ni?

Spread love. Sayang.

Pehal aku yang paling berisi ni? Erghhh =='

Ni bajet comel ke pe ni? Puihh la --'

Had a very enjoy weekend before fasting. Jiha, Apiq, Arep, mama and abah. The naughtiest lil bro Ami tak ikut. Ada rombongan pe entah sekolah dia tu. Overal memang have fun habis. Jauh dalam celah celah hati aku ni, aku rindu family aku. Dikala semua busy. Dikala semua di hostel. Seorang demi seorang keluar dari rumah. Harap raya ni semua ada untuk buat muka gila annoying and double jerk gila nak mampuih. Hahaha.

Family first. Love them. Heart them. InsyaAllah forever.  











No comments: