Saturday, July 27, 2013

Kena buli.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Hai semua. Rindu aku tak? Rindu ke tidak? Aku ni dah kenapa? Okay, abaikan.

Nak story mende ni? Banyak cerita ni tapi takpe aku nak cerita sikit je. Watlek watlek. Birthday aku yang dah lepas beberapa hari tu dikira sebagai ancaman jugak sebenarnya. My boo telah menjadi insan yang pertama wish birthday aku. Okay, thanks Boo. Sweetheart pulak hanya mampu ditempat kedua. Ekekekeke. Boo lagi pantas gamaknya.

Sewaktu hari tersebut aku tak berada di hostel. Balik ke rumah boo gamaknya dengan menggunakan 'airline'. Wkwkwk. Balik je hostel esoknya, storage hilang. Kambing hitam pak malau betul la. Mula masuk dorm tu aku dah rasa seperti tak dilayan. Ini sentap kot. Lepastu aku tengok storage aku dah hilang. Cam kisah tak kisah je sebab dalam hati tu dah bajet ni mesti kerja si Syai dengan Epa ni. Mana ada orang lain lagi dah nak usik storage aku. Lagi lagi si Syai tu kedengki betul dengan storage aku. Mentang ahh selalu ada stok makanan.

Satu hari aku bengkek. Satu hari aku merengek dekat boo. Satu hari aku jadi gila sebab storage. Iskk iskk :'( Sedih k sedih. Yang tak boleh blah nya bila tanya Epa dengan Syai mana storage memasing buat muka bodoh cakap tak tahu. Pehhh. Berlakon. Geram betei. Dah sahur tu baru la Epa nak tunjuk storage. Ingat aku nak bangun? Nan hadoooooo la. Aku tacing maaaaa. Wkwkwk. Sampai sekarang entah mana dorang letak storage aku waktu tu. Menjadi persoalan di buah fikiran ku ini. Hmm. Kesimpulannya, aku dah kena buli kot.

Takpe takpe. Wa tacing + sentap sekejap. Sekarang wa dah okay. Hikhikhik.

Nota kakitangan : Psst psst, aku aim je Kak Cnad dengan Izyannnggg ni. Tak reti ke pe nak belated birthday kat aku. Erghhhh --'


No comments: