Tuesday, August 13, 2013

Short story of raya.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Heyyyyyyyyyy. Hari ni dah 6 syawal dan aku baru keluar rumah beraya dengan kengkawan. Selama dua tahun raya duduk rumah dan tak baraan bagai,  haruslah aku rasa seperti kera yang mendapat bunga. Hikhikhik.

Raya kali ni no men no boy. Pehhh, rasa macam ladies day sangat. Apakkk heaven weh tak de laki. Rasa macam this is our world. This is our way. This is our rules. Hahaha. Melampau takkk? Sangat kan. Wkwkwk. Bukan tak suka ke pe tapi kalau beraya dengan lelaki ni dengan naik motor bagainya sumpah aku cannot go ah. Certain tu suka buat wheelie bagai. Bawak ajet ajet pelesit kota. Heh, haru biru jadinya. Dengan bebudak perempuan ni kemain behave bawak motor eh harini. Aku pon pelik. Bagus depa ni. Menurut syariat jalan raya. Ehh?

Janji kumpul pukul 9 jadi pukul 10. Heyy, janji melayu betul la. Well, ini biasa sangat kan. Naik motor lama lama ni sakit pinggang weh. Rasa nak buat senaman lengkungan je kat bahagian pinggang ni haa. Lenguh baq hang.

Raya tanpa gambar adalah suatu benda yang tak sah kan. Tapi gambar raya aku tahun ni semua cam hareeem. Menyampah I tauuuu. Lain kali la kalau rajin aku update ya.

Salam aidilfitri dari AnisMS.


No comments: