Saturday, September 7, 2013

Random Entry.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

*garu garu dahi yang kena gigit nyamuk*

Nyamuk hari ini semakin ganas dan tidak berperikenyamuk-an. Takde rasa belas langsung bila sedut darah. Habis benjol benjol muka aku kaki aku tangan aku semua ni haaa. Hate you nyamuk. Please pergi jauh jauh.

Okay. Intro pasal nyamuk. Aku benci nyamuk. Kbye.

Next week trial. I'm one of the SMA's victims. Please pray for me. Tafsir/hadith, Nahu/Sorof, Tauhid/Feqh, Mutolaah/Balaghah, Tarikh Islam just please be nice with me. I'm in love with you all okay. Serius aku cakap aku belum ngafal apa apa lagi. Stress tahu. Malas pon ye jugak. Ishh ishh. Teruk perangai.

Hari ni jiwa kacau. Wadefuuu --- Satu benda yg orang patut tahu pasal aku. Aku TAK SUKA MENUNGGU. Tapi aku akan menunggu untuk benda benda yang aku suka. Jangan buat aku menunggu macam orang tak ada life. Aku tunggu untuk benda yang aku suka. Jangan sampai benda yang aku suka tu jadi benda yang paling aku tak suka satu hari nanti.

Makin hari hati jiwa dan perasaan semakin sensitif. Perubahan hormon ke pe. Sikit sikit nak offended. Haaa, aku la tu. Aku kuat sentap sekarang. Aku kuat tacing sekarang. Aku pandang member pastu member tu tak pandang aku balik tu pon aku dah sentap. Betul la kata kawan aku. Aku dah tak tough macam dulu. Dah manja sangat. Lembik.

Rindu kawan baik, Abu. Harap kau sihat je bro.

Orang jiwa kacau memang la entri macam ni. Serabut cap ayam.

No comments: