Thursday, December 26, 2013

Holiday - JB

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Last entry for holiday. Last ni. Last. Jangan risau.

Tahun ni family day kat Johor. Duduk KSL resort. Tempat ramai cina. Huisssh. Tahun ni dapat tiga bilik. Abang aku satu bilik sorang. Padahal boleh tiga orang duduk situ. Lantak engko la. Bilik aku. Mestilah aku dgn adik aku dua orang. Apiq dan Arep. Bilik last tu bilik mama abah dgn syahmi si gedik nak gak tidur dgn mama abah. Nyampajh kitorang. Adik bongsu aku pon tidur dgn aku tau.

Gambar hotel malas nak upload. Malas malas malas. Tiga kali malas.

Malam pertama tu ada dinner. Kalini dinner tak best. Makanan tak berapa nak sedap. Phewwww. Spoil betei la gamaknya.



Muka aku ni adik aku kata mintak lempang. K fine adik.

Malam dinner ni dapat award pmr tahun lepas. Huhuhu. Sekolah aku pon tak bagi award. Company abah yg bagi. Okay berjuta trillion million terima kasih.

The next day. Ke legoland kami. Aku rasa legoland tak best sbb dah besar kot. Roller coaster pon mcm tak cuak sgt tapi jerit gak aaa bagi memeriahkan suasana.






Tema tahun ni purple. So tujuh bas semua purple. hahaha. Suwit konon nya.

Lepas gi legoland. Pergi masjid Sultan Abu Bakar. Dulu masa ulang alik johor masjid ni je la perginya. Sekarang jarang sangat pergi. Takde gambar. Kamera dalam bas.

Malam kedua dinner atas cruise dekat Danga Bay. Dudul dalam cruise 2 jam. Tgk johor tgk acah acah singapore. Boleh la boleh la.

Manusia manusia sejagat.

Abang sulung aku -.-


Adik manja tersayang dan disayangi ramai dan hensem dan gedik dan mengada sangat.

Ini gua punya muka oily habis dan tak rupa orang. Zombi. Kbaaaiii.

Mama abah. Emas perak logam berharga.

Legoland vs USS. Sila pergi USS ya. USS jauh lagi seronok dan adventure. Nak bodek mama abah suruh bawak USS satu round. Sekali je lagi. Please please.

Tahun ni holiday sakan sangat. Pehh. Tahun depan takde cuti katanya. Espiyemm. Tak berapa ingat pergi mana je. Tapi beberapa negeri gak la. Pasir Mas, Kelantan. Awana Resort, Genting Highlands. Ho Chi Minh, Vietnam. Melaka. Johor Bharu, Johor. 

Terima kasih atas kesemua nya dan rezeki-Nya. Appreciated. Much love.

Esok balik asrama. Okay senyum.





No comments: