Saturday, February 1, 2014

An outsider.

Assalamualaikum w.b.t ('',)

I'm home. Finally home. Homeeeeeeeyyyyyy...

Aku dah jadi outsider sekarang. Mohon EOB97 tak pulau aku sebab aku duduk luar. Nanti aku takdo geng. Nanti aku nangis belakang pintu. Hihihihi. Aku keluar asrama sungguh la ramai gila psiko aku. Wehhh... Sesape sesape yang buat aku rasa sebersalah yang teramat sumpah aku rasa nak tumbuk dia 2 kali. Puas sikit. Pehhhh.

Untuk sahabat sahabat exco kepimpinan 2014. Teruskan jadi garang. Gua support lu orang dari luar. Mana yang tak manut bagi kat gua. Gua setel kat sekolah. Acah acah taiko doh. Hahaha. Untuk bebudak dorm yang ahli ahli syurga semua nya lepas ni iqamat kat pintu leklok woii. Aku tak ada jangan tak buat. Aku bakar kang dorm tu.

Dekat asrama part paling aku rindu adalah surau. Aku memang stok bahan engkorang semua dekat asrama tu kan. Dekat surau aspuri aku adalah insan yang sering di bahan dan kena bahan. Terima kasih untuk gelak tawa korang. Korang kalau buat aku malu sumpah aaa rasa nak lempar selipar saiz 42 tu. Eeeee, menci korang.

Lepasni kena cari exco lain siapa yang rajin countdown. Aku ni habis suara sebab countdown je la kot. Sesape nak cakap aku jipang. Cakap la. Memang aku jipang pon. Wkwkwkwk.

Buat exco exco yang memang aku tak akan lupa air mata korang untuk last day aku Boo, Bedah dan Anis Madihah. Woiii.. Korang semua ni kuat nangis ehh. Hahaha. Rasa bakal merindui Bedah punya penumbuk sebab dia kalau marah "korang jangan buat hal eh, aku tumbuk kang" Sambil tunjuk penumbuk beliau yang sangat besar. Anis Madihah twin gua mehhh. Aku selalu memalukan diri sendiri dengan tersilap nama. Memang la bebudak kena panggil aku aNOSE. Hahaha. Anis Madihah lepas ni mesti garang gila. Anis Madihah dah dah nangis tu. Kang merah muka Ilham marah aku pulak buat kau camtu. Boo, kita setel luar la. Hahaha.

Adik adik junior. Kak AnisMS sayang korang. Korang manut la eh dengan exco lain. Tak dapat bahan akak kat hostel. Kat sekolah pon boleh. Aku reda je kena bahan dengan engkorang semua ni. Kat sekolah akak garang. Buat hal la. Sorang sorang kena sound kang. Hikhikhik. Acah acah.

Syeikh sendiri tarbiyah aku untuk masuk hostel semula. Betul la syeikh ni nak buat aku sebersalah tahap gunung everest. Paan pon sama. Psiko aku tak sudah. Budak ni kalau nak cerita pasal dia memang tak dan. Banyak benda dah aku malu dengan dia. Bongok betei. Adib sampai nak bagi mandat baru dekat aku. Tak payah la weiii...

Dah dah. Semua orang tak payah nak drama sangat. Aku duduk luar je. Bukan nak pergi Moscow pastu tak balik Mesia dah. Nan hadooo la. Panjang umur murah rezeki kita ketemu lagi yaaaa...

Tolong ingat forum terakhir saya. Ketawa korang semua saya tak lupa sampai solat isyak lambat. Hahaha.

Jaga diri semua.


Pehh, pehal la entri aku camni gaya nya. Hahahahaha.

No comments: