Saturday, April 19, 2014

Mana rajin?

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Hai.

Dah tengah bulan April. Dah sampai masa kena serius. SPM tak lama. Tinggal satu ni je. Lepastu nak tentukan hidup. Kalau boleh nak yg terbaik sebab kalau tak baik nak jadi apa lepasni. Abang aku pon dah ada degree. Kakak dah habis matrik.

Tak kan aku nak kerja kepci kot ennn.

Penat? Bila nak habis. Memang kerja tak akan pernah habis. Bila penat malam aku terbongkang macam esok dah tak akan siang. Letih baq ang. Aku nak cari mood balik yg study sampai 3 jam. Rajin stayback lepas habis sekolah. Rajin baca buku teks sejarah. Yg semestinya dulu aku rajin compare dengan sekarang.

Sekarang malas baq ang. Phewwww.

Malas ni virus minda engko tau tak. Aku benci betul bila aku dah start malas ni. Nokharomsssss betei.

Dear heart, please stay strong. Kuat untuk beberapa bulan je sekolah ni. Rajin pleaseeeeeeee.

Senyum.

No comments: