Thursday, May 29, 2014

Holiday season and throwback

Assalamualaikum w.b.t ('',)

Bismillah...

Maka, cuti sekolah pon bermula. Yay or nay?

Yay bagi aku.

Happy holiday guys. Me is so excited to do all the homeworkssssss. (bi broken. Mampus sana. Tak kisah) Cuti dibekalkan dengan kerja rumah yang berada di puncak sederhana banyaknya. Aku okay. Serius cakap okay. Bukan nganjing. Masalah cuma satu benci latihan akaun. Wuuuun:( Aku berada di mana tak bercinta sepenuh hati dengan akaun. Akaun buat aku rasa 'susahnya akaun ni. Natang haram jadah' Eeeee, cemana ni? Sampai bila ni nak tak suka akaun. PRINSIP PERAKAUNAN PLEASE BE NICE. I'M BEGGING.

Cuti sekolah macam nak dekat tiga minggu. Not too heaven sebab end up aku akan kebosanan dalam kepiluan dan kehibaan kerana mama always said 'NO'. As an example 'Ma, nak tengok wayang?' 'NO' Okayyyyyyyy and not okay at all. Huh. Tapi sokayyy, nak jadi rajin study cecuti ni. Rasa frust bila markah exam paras pinggang. Kahkahkah! Watlek. Ada masa ni aku pulun. Syaitonnirajim mohon jauh jauh.

Throwback.

Hai netballers sabak bernam. I miss you guys. A lot. *crying* Ini kali tahun last. Tahun depan takde dah. Sedih senanya. Semua dah jadi kenangan. Banyak kenangan la siot. Kenangan di mana tidur sebilik dengan sepuluh orang sekaligus. Orang lain tak buat? Kita buat. Buat sarapan sendiri every year. Roti gardenia sapu kaya dengan milo. Solat jemaah. Solat hajat. Doa sama sama. Orang buat lawak gelak macam kuntilanak.
Orang buat lawak buduh kita bahan kaw kaw punya. Makan sesama. Berebut bilik air. Gosip.. Opsss. Girls, rindunyaaaaaa..

Every year akan ada lawak bongok punya. Tahun ni paling aku takleh blah papan katil jatuh. Hahahah. Bongok weh bongok. Nak kata kita berat sangat ke cemana ni? Penat gelak sampai tegang perut. Aduhhhhhh.

Ainnur dapat wakil selangor kot. Congrats captain. You deserves it.

Ana, Ainnur, Azza, Iffa, Balqis, Mai, Sab, Intan, Qila...... Aku rindu.
Thanks for the memories.
Hashtag ai lefyu gais.

No comments: