Wednesday, August 20, 2014

Random overnight.

Entri tengah malam ditemani burung hantu dan kegelapan.

Aku ada up satu entri kot dua hari lepas. Sampai sekarang publishing lagi. Nok hareyy beteyy. Apa ke lama sangat dia nak publish. Beriye je aku menaip panjang panjang tu tau.

Too many stories on the earth. So, aku lebih yakin untuk random.

Tak semua benda apa yang kau nak kau akan dapat. Tak semua wishlist kau akan tercapai. Tak semua impian kau akan menjadi realiti. Tak semua angan angan kau menjadi pasti. Banyak lagi benda benda yang tak pasti akan jadi. Aku lebih suka just follow the flow. Dah jangan pertikai kenapa macam tu? Kenapa begini? Kenapa eh?

Some people keep wondering why i still smiling and laughing like nothing happen. Padahal yang palik rabak sekali tu hati aku. Yang paling berkecai juga hati aku. Yang paling sakit tu aaa patutnya aku. Tapi aku tak. "Buat apa nak frust untuk benda benda bodoh. Come on la. Move on." - Syauqi. Ayat dia ni buat aku rasa nak move on sangat. Kalau Qi boleh asal aku tak boleh. So buat macam nothing happen dan terus bahan orang macam dah takde hari esok. Hahaha.

Surrounding makes me feel better. Apa yang dah jadi sekarang ni lagi la bukak mata aku. Apa benda yang aku buat dulu bukan betul pon. Sekarang bila ada yang bercerita pasal benda sama aku yang menggigil over. Kahkahkah. Aku baru perasan aku ni suka tangan tetibe sejuk pastu menggigil bila ada orang cerita pasal benda yang paling tak boleh terima akal. Haritu tiga hari berturut cerita pasal masalah duniawi kanak kanak sejagat sekolah tu haa tiga hari berturut gak aaa tangan seram sejuk. Ciskek kau weh!

Sekarang hidup memang tengah warna warni sangat sebab manusia sekeliling semua perangai macam badut. Tak sudah sudah buat lawak hari hari. Sampai hari ni takde lagi hari yang aku tak gelak. Kawan kawan aku ni bangang tahap infiniti kalau buat lawak. Classmates memang lawak tu level annoying. Rasa nak membunuh je. Bahan orang paling best. Kawan kawan qiyadians lagi aaa. Tak rapat dengan semua orang tapi aku suka dengan dorang. Sebab ini tahun last, aku cuba untuk berinteraksi dengan semua. Sekali pakej untuk sayang korang dalam masa beberapa bulan yang tinggal ni.

Dear my friends, thanks always there.

P/s : yg rasa rasa ada hutang dgn aku patut belanja makan jgn ingat aku lupa. Sampai habis spm pon aku tuntut.

No comments: