Wednesday, September 3, 2014

My 20 facts about me

My 20 facts about me.

Kena tag kat ig tapi haram jadah apa aku nak buat caption pepanjang kat situ. Lets get start here okeh.

1) Lebih prefer orang panggil Anis drpd Hanis
2) Suka makan. Suka jogging. Suka cycling
3) Addict sangat dengan lamb chop
4) Suka bahan orang
5) Lawak sering hambar pastu kena balik
6) Suka buat kawan kawan gelak
7) Sangat annoying sebab tu cara aku happykan orang
8) Prefer tudung bawal sebab aku tak reti nak lilit shawl sgt sekarang ni
9) Tak boleh ada duit banyak nanti boros
10) Suka beli/baca/kumpul novel
11) Tak suka heart to heart bila bercakap
12) Suka travel sangat sangat
13) I'm good listener (maybe)
14) Aku kalau sayang, sayang betul. InsyaAllah (future zauj dont worry okeh.)
15) Suka adventure. Masuk hutan. Panjat gunung. Redah hutan. Main celah celah gua.
16) Suka air sangat. Pulau. Pantai. Teluk. Segalanya. Suka berenang (tapi sekarang selalu pancit)
17) Lebih prefer abah dari mama kalau nak something
18) Ada makwe yg sangat annoying tahap iblis (kawan kutu rayau sehidup semati insyaAllah)
19) Selalu nangis atas bantal dalam selimut bila dah sedih sangat (kes patah hati frust kaw kaw. Hehehe)
20) Selalu tidur bila sedih/frust/lapar.

Banyak lagi boleh describe for myself ni tapi siapa yg nak kisah pon. So list 20 ni aku rasa orang dah patut muak. Untuk yg nombor 13 tu aku memang acah acah yakin aku seorang pendengar yang bagus. Hihihi. Aku tak janji untuk ada setiap masa untuk kawan kawan aku tapi kalau nak bercerita insyaAllah i'll be there.

Rasa aku sangat power bila aku boleh bukak mulut orang yang memendam untuk bercerita dengan aku. Rasa aku ibu yg mithali sangat dengar cerita kawan kawan. Kawan cerita sambil nangis. Ni aku sebak. Gentle cakap. Tapi aku kan sado mana boleh nangis sama. Untuk kawan kawan yg Allah tengah 'uji' tolong kuat. Aku tak power nak jadi penyetel masalah korang tp insyaAllah aku ada untuk dengar setiap luahan hati enkorang dan menjadi saksi tiap titis air mata engkorang. Pehh, puisi betul ayat aku.

Itu jam juga kalau kawan kawan bercerita sedih dengan aku. Sebak paling atas. Menangis dalam hati. My dear friends, stay strong okeh.

No comments: