Saturday, October 25, 2014

Annual Dinner

Assalamualaikum wbt.

Sebab aku muka tembok maka aku ada la masa annual dinner asrama hahaha *flip tudung*

Entri penuh gambar. Kita mula dgn sebalik tabir okay?






Sebenarnya gambar balik tabir banyak sgt tapi terpaksa delete sebab memory card hampir full. Banyak gambar best balik tabir. 

So, here the annual dinner.

Red carpet.

Qi Nidzam Chik

Aku Che Am Qi

Penghulu Penghuluwati

Berat sebelah ni hahaha

Meja aku. 

Biro dakwah paling sedondon.

HAVOC

Acah acah MT dan bekas MT kah!

Adik adik usrah. Akak rindu korang. Sangat. Teruskan usrah okay. 

Happy gila,

Dengan Ecah Mok yg comel

Biru mendominasi

Dah namanya AnisMS memang kuat dajal orang la

Cikgu yg ajak bergambar. Nampak sgt cikgu bakal rindu aku hahaha

Exco perempuan. Pn Jamaah comel.

Exco lelaki.

Exco 2014, korang power. Boleh arrange annual dinner lebih meriah dari tahun lepas. Congrats and good job. Full respect untuk YANG BEKERJA KERAS. Aku support korang dari luar. Dah annual dinner. Dah hujung tahun. Dah nak habis tahun. Makin ke penghujung. Macam sebak. Semoga qiyadi 2014 tetap di dlm hati. Kita pasti wida'. Aku bakal rindu.

Last, aku suka semua pasal EOB97 dan QiYaDi
















No comments: