Thursday, October 30, 2014

Classmates

Assalamualaikum wbt ('',)

Makin nak spm makin lahanat perangai malas dia. Hazabedah betei. Menyampahnya dengan diri sendiri. Taksub sgt dengan apa entah sampai nampak katil je bum tidur pastu tak nak bangun bangun. Okay, entri kali ini pasal jamuan 5 Akaun 2 2014.

Haritu teaser je.

Depan sekali ni ketua kelas. Azhar Din. Betul la penghibur dia ni. Takde dia mati la kelas aku.


Tema jamuan bebas tapi ala ala opera gitu. Acah sangat.


Aku akan rindu moment ni. Best gila. Kita setting timer camera. Spray snow. Poppers. Ya Allah best sangat sangat masa ni. Aku dah start rindu ni woi.


Main snow sangat seronok okehhhh.

Deskmate saya. Syahirah Jumbli. Thanks selalu ada kat sebelah. Paling bangang bila gaduh mana pemadam aku padahal ada je bawah lengan aku. Halal kan kertas kajang, penggunaan pemadam tanpa sengaja, air neslo kau yang tak sedap dan segalanya.

Ini cerita dia orang tu nak baju MC. Aku dajal dia bg baju MU. Hahaha. Saje je acah. Dia dah ngamuk dah mula mula dapat MU katanya nak jual. Aku tak kejam la bro. Tu haaa jersi MC kau.

Selfie.

Jujur dan ikhlas.

Awal tahun masuk kelas ni. Menyampahnya. Selalu nangis sebab tak boleh nak get along dengan dorang. Selalu maki dorang dalam hati. Hahaha. Siapa sangka hari ini aku boleh sayang dorang gila gila. Sorry kalau aku annoying sangat. Saje je annoying sangat ni. Selalu gaduh dengan Joe. Ni semua sbb nak bagi kelas best. Nanti korang mesti rindu aku. Cepat cakap aku best. Hahaha.

Jamuan paling best. Sponsor banyak. Makanan banyak. Lima akaun dua, dua ribu pat belas kuat nyelpie, kuat makan. Tak boleh nafi yang ni. Serious talk, korang power dan best sangat.

Sayang lima akaun dua.

Nadzmi tak makan nasi. Badrul paling senyap. Ajim pelat 'r'. Jaiho partner gay Joe (INI GURAU) Aqeel selalu bawak makanan. Joe ketua kelas gemuk. Syauqi tikus hahaha. Epul kuat tidur. Salam suka pau makanan aku.

Jiha selalu tak dengar bila Syai panggil. Epa makin terer bi sekarang. Mimi cikenit cipong. Epa padilah bendahari. Ecah mok selalu teman gi toilet. Anis madihah sama nama dengan aku selalu kes tersilap nama pastu aku malu. Sab adik Joe sama bapak lain mak hahaha. Iffah cengeng sangat, Kah! Asilah badak sumbu. Syai acah acah cantik gedik puihhh.

Anda semua kelasmet saya yang paling power. Terima kasih dan maaf :)












No comments: