Wednesday, February 10, 2016

Double Standard.

Pada umur yg sedang meningkat dewasa ni banyak pulak benda yg jadi. Banyak pulak benda yang kena tempuh. Bila dah besar ni level terkoyak dia lain macam sikit. Level terasa dia boleh tahan rabak jugak la.

Double standard.
Kenapa mesti nak double standard? Tak boleh ke layan semua sama rata? Kenapa kena memilih?

Aku perhati dah lama. Dari dulu sampai sekarang memang diam. Tapi hati sakit. Cakap sikit tak dilayan. Mintak sikit tak dilayan. Argggh semua benda tak dilayan la.


Aduh weh, aku tahan je ni. Fikir besar dan hormat.

Adults think they always right but sometimes they dont. Because i'm younger than them i cant speak up? Hell no. I've right for myself. I'll get whatever i want someday.

No comments: